: )

Hej
Kom hem från skolan för ett tag sedan, vi fick sluta en halvtimme tidigare, ganska mycket skönt :)
Skulle kanske träffa Olivia men hon mådde inte så bra så.. det blev inget, en annan gång snygging!
Ska typ börja fixa lite inför imorgon snart, vi ska gå i typ en och en halv timme, till en stuga sen ska vi sova där, klassen och a1, jag  ser faktiskt fram emot det, det kan bli riktigt kul. Och ett litet + för att vi är lediga efter kl 1100 på fredag:D
Men nu ska jag gå och hacka paprika åt min mamma, kul !
puuuussss


Kommentarer
Postat av: olivia

vi tar igen det i helgen baby!

2009-08-26 @ 20:14:05
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det tycker jag absolut, darlooong :D

2009-08-26 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0