Just let me fly away

Tillbaka..
Hände lite i affären så jag typ, är arg, mitt hjärta slår i tvåtusen. Jag träffade på min förra bästavän, absolut inte längre, det hände lite grejer, hon vinkade glatt som om hon aldrig sagt dem sakerna hon sagt till mig, det gör mig nog mest, arg.. så jag sprang därifrån, usch hur fan tänker människan, gud vad jag ville slå henne, men jag använde mitt sunda förnuft och sprang därifrån!
Det värsta var nog att jag minns så mycket nu, jag ville verkligen bara skjuta undan det men, nej så blev det inte. Jag hatar att erkänna det men, en del av mig saknar våra roliga minnen, även om jag just nu får fram dem dåliga!

Btw.. Olivia, mamma gick med på att jag sover hos dig i helgen, men hon behövde lite övertalning:)

men nu bär det iväg, kankse ska smaka lite godis som igentligen är till imorgon, hihi bus på hög nivå :D'

Puuusss

Kommentarer
Postat av: olivia

haha vad bra! Om hon vill kan hon snacka med min far, för han är också lite sådär nervös över att lämna mig själv, haha ;)

2009-08-26 @ 20:15:28
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: Julia

du det låter bra för hon lät lite orolig :D

2009-08-26 @ 20:17:35
URL: http://juliagul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0