dags att komma tillbaka

ligger nu och typ skakar i soffan, är helt svag och skakig, antagligen hungrig! Tur att en av mina favoriträtter är på gång nu då, nämligen pommes, kött & sås=oslagbart!
För övrigt saknade jag att blogga, jag inser nu att jag är ganska dålig på det och kommer antagligen aldrig bli bra på det men jag ska fortsätta kämpa ett tag till! 
 
Ja... vad har jag haft för mig?
I lördags var jag med elin, men sen senare på kvällen mötte vi ollan och käkade på american pizza, gud vad gott & gud vad mätt jag blev! Sen gick vi och mötte Tom, Lars & Ageer och gick hem till Elin, det blev lite snöbollskrig och annat bus. Sen sov jag hos Olivish, vi hade det nice, pratade massa och det var ju inte lite härligt det!
Sen på söndagen stack jag tidigt för jag skulle med familjen till norrköping. Jag fyndade lite på rean, det blev iaf en jacka, en väska och en lite fin t-shirt :)
Och just det i fredags köpte elin och jag tillsammans säsong fyra och fem av One tree hill, gissa om jag nördat det senaste dagarna? :P

Det är iaf det jag har haft för mig och imorgon ska jag på jakt efter plattång!
Men nu är typ maten klar! YES!

Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0