Juldagen

Hejsan svejsan!

Jag vaknade för typ en timme sen. Jag har hunnit med att äta julmat, även fast jag inte tycker om julmat, men jag åt rostade mackor med räkröra, mums!

Men nu tänkte jag berätta om min julafton, det blir ganska mycket detaljer, om ni inte bryr er så tvingar jag inte någon att läsa.
Jag vaknade klockan sju, jag var sjukt trött men jag ville öppna paket så jag gick in till mimmis rum, men hon ville sova ett tag till så jag sov en timme till. Och då när jag vaknade så gick jag upp och letade efter strumpan. och så öppnade jag mina paket, jag fick klänningen jag hade igår (den på bilderna), strumpbyxor & en STOR ring. Sen åt vi frukost hela familjen, sedan städade vi lite i sista minuten och gjorde oss iordning. Sedan kom elin och hennes mamma och stannade ett tag, jag fick ett jätte fint halsband av elin, det var ett hjärta och hon har ett likadant fast en stjärna. Hon fick en svart kimono som hon önskade sig, hon blev också nöjd. Sen var de tvungna att åka igen och då chillade jag bara tills släkten skulle komma. Frida och Tobeb koom först klockan ett, sen en halvtimme senare kom mormor och morfar & tillslut kom också morbror calle och familjen.
Då åt vi. Sen vart det Kalle Anka och jag somnade efter ett tag. Sen när jag vaknade var det dags att öppna paket, ja blev riktigt nöjd. Det blev ringar, kläder, ett par skor (de rosa som jag ville ha :D), lite presentkort och sånt och lite pengar och så, men det mesta kommer nog gå till en ny jacka.

Julen var riktigt rolig och jag är jätte nöjd med både klappar och dagen i sig.
Idag händer nog inget speciellt, eller jo elin kommer nog senare när hon varit hos sin papa, eller inte hos honom, men firat jul med honom och den släkten.

Men men nu orkar ja inte skriva mer, mitt G på tagentbordet är riktigt segt, har nog spillt något skit på G:et, K! jag vet!


Puussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0