Julklappar

hihi min mamma bad mig öpnna ett paket ikväll för att hon köpt en klänning som hon var osäker på om den passade eller inte. Jag tackade ju inte nej till det. Och jag älskar klänningen, det är meningen att jag ska ha den på julafton men jag tror nog att det kanske blir min nyårklänning också. Den kommer ifrån hm, ska faktiskt visa en bild.

okej, det var ju en ganska liten bild, men jag hoppas ni klarar er iaf. Jag tycker faktiskt att den är riktigt snygg och bra satt den.

Just det, slingade håret idag också, hos min låtsas pappas kusin, hon är typ utbildad frisör (K-varning), det blev mycket blondare tycker jag. Jag är rätt nöjd, ska bara köpa silvershampoo imorgon på stan.

Men jag är fan trött, ska kanske sova, eller nej.

Puusss


Kommentarer
Postat av: maja

ta en bild på håret :D

2009-12-20 @ 11:28:37
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0