Lördag

Hejsan:)
Har precis vaknat, jag ser förfärlig ut (säger man så?). Idag ska jag nog kanske på hockey vid halv tre, men jag vet inte riktigt, måste duscha & allt, som sagt ser ut som ett miffo.

Igår bakade jag som sagt pepparkakshus med matilda och olivia, det blev fett bra, jag tror vi vinner! haha naaat!
Sen stack matilda för hon skulle till sin bror, tror jag:P
Jag och olivia tog ett varv på cykeln, det blev ett varv till Melina, jag tror vi störde för Sverker var där men men, skit samma, haha. Sen åkte vi hem till ollan igen tog det lugnt, åt lite godis. Sen blev jag bjuden på mat, lax, fett gott! Sen försökte vi få med folk ut på promenad med oss, tillslut blev det en pproomenad med Melina, Sverker, Lars, Gurra & sen olivia och jag då! :)
Sen var det dags att sticka hemåt.

Nej, nu ska jag titta på Hannah Montana!


Puuussss

Kommentarer
Postat av: melina

ni störde inte alls mina fina vänner :)

2009-12-12 @ 13:23:22
URL: http://melinam.blogg.se/
Postat av: Julia

haha vilken tur då ;D

2009-12-12 @ 15:39:20
URL: http://juliagul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0