make it pop

hejsan hoppsan!
Jag sitter och har musiktorka! Kom gärna med förslag på låtar som man inte hört tre miljader gånger förut.
Idag har jag tagit sista gradasil sprutan, nu kan man ju känna sig lite säkrare att man inte får livmoderhalscancer iaf, det  är ju bra det, även om det inte är säkert att man inte får det senare. Jag ska göra allt i min makt för att slippa cancer! Tycker nog att det är den hämskaste sjukdomen, den tar med sig så många oskyldiga och det finns så många olika sorter hudcancer, lungcancer o.s.v USCH! okej nu känner jag att det blev lite dubbelmoral eftersom jag just varit och solat solarium men, det ska jag nog sluta med, vill inte ha hudcancer!

Jag har varit med elin på stan också. När vi var inne på hm så gick brandlarmet, men jag tror att det var falsk då hm öppnade sen igen. Jag köpte iaf lite grejor. Kate Moss parfym, glitterspray till håret, fyra par örhängen & lösögongransar. Det var nog allt min pussgurkor!

Puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0