Söndaaaaag

Hallu :)
SItter i mitt rum, är nyduschad och fräsch nu iaf. Jag somnade nog inte förrens klockan fyra inatt, jag läste ut min bok, den var faktiskt riktigt bra. Sen gick jag upp vid elva för jag skulle fixa min syster, (hon har gympa uppvisning idag) det är rock-tema så jag har fixat henne. Sen runt två ska jag och Olivia till Duveholmshallen för att titta på syster och bästavän.
Igår tog jag det bara lugnt, var så sjukt trött, så jag låg och tittade på youtube-filmer med Justin Bieber, seriöst, fett gullig. Jag är fan lite nere i honom, haha
Kolla bara in  det här klippet med honom!



"so I heard you were single" haha

Men nu ska jag jobba lite om Christy Brown, om jag orkar vill säga!



Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0