When there's no road to get to your heart

Haaaalllluuuu!
Ligger och nördar Justin Bieber, jag vet inte om det är hans musik eller han själv jag blivit så beronde av. Det är nog faktiskt lite av båda. Jag skulle kunna sitta 24/7 och titta på intevjuer och liknande med honom, men jag försöker ha ett liv också!

Har märkt att jag aldrig beskriver mina dagar i detalj, tänkte att jag skulle passa på idag, ifall någon är intresserad av att veta!?
Idag har faktiskt varit en ganska bra dag, första lektionen var matte, och vi fick tillbaka ett oförberett prov, fick 17 av 40 och 14 var godkänt, jag blev faktiskt nöjd, för att inte kunnat plugga något på det. Sen spelade jag, Petra & Andreas mattespel och jag vann, haha. SKILLS! Sen hade vi volleyboll, kan ju inte påstå att vi i 9a2 är så bra på att förlora och inte på sporten heller för den delen, men kul har vi iaf när alla springer som tokar efter bollen, eller alla gör ju inte det men (och ja, jag är medveten att jag kan vara en av de alla), jaja vi försöker och det är ju huvudsaken.
Sen lunch, det var julbord idag, jag tycker personligen inte om julmat, det skulle vara hemmagjorda köttbullar, men annars går det bort, satt iaf och hade riktigt mysigt med Oliva, Elin, Matilda, Ida, Matilda, Ellinor & Linda. Fick skaplig julkänsla!
Nästa lektion upp var So, det var chill satt och lyssnade på Malin hela lektionen då hon pratade om Alfred Nobel eftersom det är nobeldagen idag.
Sen hade vi franska, det är ju inte superkul, men vi titttade på film i datasalen, tillslut vill säga, haha.
Sista lektionen var No, det var fett nice haha, nej men satt typ och pratade med grabbsen hela lektionen, mycket intressant! Lite blev gjort iaf, väldigt lite, men men.
Sen slutade vi! :)

Efter det har jag varit på systers dagis och tittat på lucia framträdande, det är så lucia är bäst, men små gulliga ungar som sjunger så det tjuter i öronen! Det är riktig jul-feeling!

Men nu ska jag hoppa in i duschen om jag orkar, antagligen inte, men kan ju låtsas att jag är fräsch! Annars ska jag väl bara nörda den otroligt charmiga & snygga Justin Bieber!


Puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0