delat byte...

Tjohooo! :D
Hur mår ni? Jag mår ganska bra är fett trött så jag har bestämt att släcka lampan klockan nio ikväll, behöver verkligen sova mer om nätterna, så vi får se hur det går, men men. 
 
Dagen har tillbringats med Maja, vi har alltid kul! Vi bestämde oss för att vara lite vilda och bryta oss loss från våran bak-tradition. Vi gjorde nachos med ost på och satte in i ugnen & doppade i tacosås. Det var ganska gott faktist, inte det godaste jag ätit men fan inte det äckligaste. Sen tittade vi på The Proposal, den är fett skön, en riktig skratt-film! Haha efter det satte vi på min spellista på spotify och dansade, syrrorna var också med & fan vad vi ägde, det var ju inte helt barnvänliga danser vi bjussade på. Efter ett tag gick grannarna (i min ålder) förbi. PINSAMT! men men, det kan vi bjuda på.
Sen åt vi pannkakor också, MUMS!
Men nu måste jag läsa i min bok, recensionen ska vara klar på fredag & jag har inte ens läst halva boken, PANIK! :D



Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0