Godmorgon, God lunch?

hejsan
har just varit hos vårdcentralen, muppar hela bunten. Seriöst de är verkligen okunniga, inga svar på ingenting. Först när läkaren kom in i rummet så är han klädd i en stor vit typ soppsäck, skydd över munnen och typ två par handskar på varje hand, seriöst jag ska inte bita dig. Jag kände mig som värsta mars-människan. Sen kommer dem med svaret, "nej, det kan nog vara vad som helst, hem och vila", men det hade jag kunnat gissa själv liksom. Jag vet inte kanske jag tittar för mycket på tv, de på grey's t.ex. bara säger det är det här som är fel, sen gör dem något åt saken, men men inte i verkligheten.
Dagens diss är fan okunnig sjukpersonal!


Puuusss

Kommentarer
Postat av: olivia

men wtf ;o

2009-11-27 @ 17:48:10
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0