he says everything I need to hear

HejHej! :D
Vad händer jao?
Jag sitter i soffan, jag håller på att dö av smärta, okej nu kanske jag överdrev men, jag har spänt tandställningen idag, bajs vad ont det gör! Nu har iaf min tand kommit fram, så om vi har tur behöver jag inte ha tandställningen så jätte länge till. Dock så sa de att min tand måste vrida och vändas på, tydligen ligger det 90 (!!!) grader år fel håll. Aja bara jag inte tvingas genomgå en till operation i munnen, ni kan ju fråga min klass hur jag mådde efter det! :D
Jag har sovit ända sen jag kom hemifrån tandläkaren, alltså typ klockan tre, jag blir alltid extra trött av att gå till tandläkaren. Men nu vet jag inte vad som händer, efter som jag känner smärta just nu vill jag inte göra något. Det kanske är något bra på tv? Ska nog trösta mig med julmust och kanske lite chips, det skulle Kjell (min söta & inte alls äckliga tandläkare, som sbsolut är fräsch och använder handskar), haha. Men vet ni vad? I don't give a shit! :D



Puuuuuuuuuuuuuuuussssss

Kommentarer
Postat av: melina

ÅH! kjell in my <3

2009-11-02 @ 22:19:43
URL: http://melinam.blogg.se/
Postat av: Julia

BIG LOVE! :D<3

2009-11-02 @ 22:52:54
URL: http://juliagul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0