hope

TJATJA!
Medans olivia haft en bloggdag, har jag haft motsatsen.
Jag har iaf varit i duveholmshallen med elin sen kom boysen & efter ett tag kom även Olivia, vi hade trevligt när vi tittade på fotboll.
Annars har jag bara dansat & umgåtts med familjen. Tittat på One tree hill har jag också gjort, jag älskar den serien, det är så spännande.
Min hälsa är väl inte den bästa just nu, jag är helt jävla dyngförskyld. Jag funderar på att stanna hemma imorgon, jag mår fan skit! Vi får se imorgon bitti, om jag stanna hemma bloggar jag ju såklart!
:D
Jo men nu ska jag läsa min bok, den är inte så bra egentligen men, den kanske blir det om jag fortsätter läsa den.


Puuuuuuuuuuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0