keep you much longer

Tjabba tjena hallå!
Har faktiskt tagit tummen ur röven och  fixat iordning mig, haha. Jag gick också till specce och lämna tillbaka en film, och hon i kassan frågar om jag om jag hyrt filmen igår! Nej jag låtsas att jag hyrde den igår, för det är ju inte som om dem ser när filmen hyrdes när de skjuter in den i datorn igen, nej nej. Haha
Sen gick jag mot nyhemshallen för att se en liten stund på Majabajas & Bonkis match, men när jag ser att en massa bilar är påväg därifrån inser jag att jag är lite sent ute, aja ska iaf kolla på deras första match som tränare imorgon, mina kära vänner är coola.
Men nu sitter jag och undrar vad som ska hittas på ikväll, nu när jag ändå gjort iordning mig :P haha måste ju passa på!
Ajaa we'll see!




Puuuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0