Nooooot sooooo gooooood

Hejsan!
Jag ligger utslagen i soffan, jag mår dåligt igen, blir nog vårdcentralen imorgon, såhär dåligt ska man inte må, jag har antagligen någon influensa, kanske svininfluensan, ingen vet. Usch jag är bara trött och är jätte öm i kroppen & sen snuva och hosta ska vi inte glömma, bajs också.

Jag gjorde NO- prov idag, det gick sämst. Seriöst min lärare typ skrattade åt mig när hon läste igenom provet. Jag mådde ju inte bra där sista lektionen så jag får fan skylla på det.

Annars idag har jag bara sovit och legat still. FYFAN säger jag bara! 

Men grattis till jätte söta melina och sverker som har en månad idag, seriöst de är så gulliga tillsammans! 
 
Men..


Puuuusss

Kommentarer
Postat av: melina

sweeeeeeeeeeeeeeeeetie! <3

2009-11-27 @ 15:25:23
URL: http://melinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0