Skolan imorgon.

Jag ska till skolan imorgon!
Och ja jag är glad, det kommer jag ångra men shit samma. Jag har inte varit i skolan sen i tisdags förra veckan så.. jag har saknat folk. Och jag hoppas alla mina älsklingar är där imorgon när jag kommer!

Idag har jag varit lite piggare så jag har duschat och handlat mat med mamma. Ikväll har elin varit härr och det gillar vi big time, vi försökte dansa till Single ladies med beyonce, det gick inge vidare men många skratt blev det.
Sen har jag tittat på desperate housewives, bra bra.
Jag ska nog sova snart...


Puuuusss

Kommentarer
Postat av: olivia

sv; mördarblicken i morgon!

2009-11-24 @ 22:54:55
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0