Söööööööööööndaaaaaaaaaaaag

hej bloggen!
Förlåt för sämsta uppdateringen ever!

Idag har jag iaf varit på hockey med Melina och Olivia. De vann, 8-2. Sen stack jag hem och åt, mums fillibabba. Efter det så åkte jag till Olivia igen och, jag, melina & olivia stack till specce och handlade chips & dricka. Jag bestämde mig för att inte äta onyttigt, det gick ju inget vidare, men jag höll mig ett tag iaf. Sen var bonkis tvungen att sticka hemåt. Maja kom lite senare och det var super nice att träffa min gulleplutt igen.
Efter One tree hill var jag tvungen att sticka, mamma är lite grinig för tillfället så...
Nu sitter jag här, funderar på att ringa en annan sötunge.



Puuuuuuuuuuuussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0