deep down under

Hellu, my friends!
Jobbig dag.. allt gick verkligen dåligt, puuhh
Melina fick sin present från mig och matilda idag, en söt väska med dragkedjor och rosa godis i, hon blev jätte glad, det är faktiskt kul att ge bort saker, fast det är ju ganska kul och köpa saker tills sig själv också;)
Maja kom hit på sin söta moppe efter skolan, kul! Vi bakade chokladbollar och tittade på Gossip Girl.
Gud vad jag älskar den bruden, hon är så skön jag älskar hennes humör, man blir alltid glad när hon är det! Dock blir ingen av oss på bra humör när det är NO som gäller, inget partyämne det ! USCH, teknik.. Bläääää!

Men men nu ska jag duka sen blir det läxor..!




Puuuuuuusssssssss


Kommentarer
Postat av: melina

tack så jätte mycket sötnos :D

2009-09-23 @ 22:01:46
URL: http://melinam.blogg.se/
Postat av: maja

haha, du är skön min vän! tolka det hur du vill :D

2009-09-23 @ 23:37:34
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0