I really really really don't like you

Ahh... Drama!
Det är två saker mitt liv består av just nu, PLUGG och drama! inte lite av något eller :/
 Idag har jag varit riktigt lättretad speciellt i skolan, så när en kille i min klass påstår att alla tjejer i klassen fjäskar till sig sina betyg, då jävlar, fyfan att dem kan påstå något sånt.. Jag förtjänar mina betyg och inte någon ska säga till mig att jag inte gör det!
Sen efter skolan blev det råplugg i några timmar, nu ser jag fram emot en slapp dag i gruvan imorgon :)
Sen på kvällen kom dramat, eller det slutade aldrig men :/
 USCH, men nu ska jag ha ett trevligt samtal med min bästavän,


Puuuuuuuusssssss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0