I'm feeling alright

Bah, jag mår äntligen bättre, tyvärr är jag inte på topp ännu, så kommer inte till skolan imorgon heller, jag vet att alla saknar mig ! :D hahah
Har varit hos mormor och duschat, nu känner man sig lite fräschare i alla fall. Sen har jag barit tagit det lugnt vad ska man annars göra när man är sjuk, några idéer kanske? :P Jag har skit tråkigt hemma, det ända bra är att jag får sova på morgonen: Tittat på idol och tittar nu på på "Lyxfällan", gud hur kan man bli så lost? Asså bruden är helt besatt av grejer, hon köper utemöbler och bor i lägenhet, men hon köper dem billigt och väntar på den rätte killen som hon ska bo i villa med! Liksom shit, hur tänker man? Det är tur att jag är så ekonomisk haha, känn ironin! :D



Puuuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0