Plugg is the shit!

Sitter här med min laptop framför mig, jag håller på att plugga, det märks verkligen att skolan startat på riktigt nu och jag vill verkligen satsa på skolan den här terminen, jag menar då inte halvhjärtat försök utan jag ska lägga min största tid på skolan, jag vet inte riktigt vad jag vill utbilda mig till så därför vill jag inte stoppas att välja något på grund av mina betyg, inte för att dem var dåliga innan men, som sagt detta år ska jag satsa allt, lätt att säga nu iaf ! :) Men nu ska jag skriva om oljan i Irak, kommer säkert in på något krig eller två, oljan är ju faktiskt den största orsaken till allt i Irak !






snygg man är när det är pluggtime :)


Puuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0