Tio saker jag hatar med mig själv

hahah, jag garvade i flera minuter, jag ska förklara.
Jag har suttit och pluggat no idag och efter ett ska jag klottra ner mitt fullständiga namn, alltså Julia Elisabeth Röd. Jag skriver julia helt rätt, men sen när jag ska skriva Elisabeth så skriver jag istället elektron: om man byter ut sitt mellannamn mot elektron mina vänner, då har man pluggat för mycket! Så då slutade jag plugga för idag:D

Annars har jag varit hemma idag med, elin mådde heller inte bra så hon kom hit, inte för vi gjorde så mycket, jag var nog varit vaken max. 2 timmar från 1200 till 1800, plus att jag sov hela natten till klockan 12, shit jag har verkligen varit helt slut! Man blir utmattad av att vara sjuk. Sen har jag varit hos mormor och duschat, det behövdes! Men annars har det inte hänt mycket! :D

Puuuuuuuuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0