Tråkigt

Jag har just tittat på idol, gillar det programmet!
Nu ska jag berätta om min jätte intresanta dag:
Först vaknar jag vid halv sju, mår otroligt dåligt, och gör beslutet att stanna hemma !
Somnar senare och sover till ca 11, skönt! Tittar på tv och så, kan knappt äta för det gör jätte ont att svälja, sen vid typ sex, skulle vi äta och då fick jag värsta appetiten åt typ fem portioner sen somnade jag igen, när jag vaknade så hade Anton och Ageer varit här och dem var vid specce så dem kom förbi mig, satt och pratade ute, nu har jag tittat på idol som sagt, vet inte vad jag ska göra nu, antagligen bara slappa framför tv, ingen skola för mig imorgon heller :(
Saknar mina gullepluttar! :)<3


Puuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0