Trouble sleeping

Ja rubriken säger en hel del! Kanske för jag har sovit mycket under dagen, men när man är sjuk brukar man inte ha några problem alls med sömnen, hallå trött hela tiden, men när jag är sjuk och mår skit då får man ingen sömn alls!
När man ligger i soffan såhär, alla andra sover brukar tankarna komma fram och gud ja, det gör dem. Just nu tänker jag på hur känslig jag är, jag kan bli jätte ledsen över saker folk säger till mig, utan att det är något speciellt elakt det räcker med en enkel kommentar, dum som jag är låter jag är så visar jag det aldrig, man kan undra vaför om jag visade det skulle folk kanske sluta med dem där kommentarerna, men nej, jag har alltid behövt skydda mig från att bli sårad. Jag kan helt ärligt säga att det är inte många som vet mina innersta tankar, och det kan väl vara både bra och dåligt, jag känner ganska ofta att jag bara vill skrika ut saker, mest saker som handlar om min relation med min pappa, men jag fegar alltid ur, allting skulle vara mycket lättare om alla visste, men jag vill inte få en stämpel jag vill inte vara den där tjejen, jag vill vara den jag är utan att bli mer omtyckt eller få vänner bara för att dem tycker synd om mig, vem vet någon dag kanske jag skriker ut det bara, var berädda någon dag kommer det bli så, det är jag säker på! Just wait!

Som sagt så flyger tankarna överallt just nu svårt att skriva allt i bloggen, för jag är ännu inte säker på att jag vill att folk ska veta, men någon dag ska folk få veta, för sanningen är att jag har inte ett skit att skämmas för och det tror jag inte att jag gör, om det är något jag skäms för skulle det vara min meshet, men det tar ett tag att bli stark, och jag är bara femton jag har hela livet på mig att bli stark, även om jag redan är starkare än dem flesta i min ålder, det är inget jag har valt, jag har blivit tvingad!


Puuuuuussss


Kommentarer
Postat av: melina

älskling <3

2009-09-10 @ 17:20:55
URL: http://melinam.blogg.se/
Postat av: Julia

Du är min!<3

2009-09-10 @ 19:56:29
URL: http://juliagul.blogg.se/
Postat av: olivia

älskar dig!

2009-09-14 @ 07:33:59
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Och jag dig!

2009-09-14 @ 21:13:55
URL: http://juliagul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0