Day 01 – Introduce yourself

Första dagen på min & Johannas utmaning.
Ja, mitt namn är Julia Elisabeth Röd. Jag är född den 6 maj 1994, alltså är jag 16 år. Jag lever med min familj i sveriges tråkigaste stad. Min familj består av min mamma Therese, min låtsas pappa Danne och mina systrar Frida, Oline och Ewelina. Min riktiga pappa bor i Norge och vi har ingen kontakt. Vi får snart tillökning i släkten då min 21 åriga syster Frida ska få en bebis, när som helst!
Jag skulle beskriva mig själv som knasig, bäst på att vara flummig och ganska snäll. Jag kan dock om jag vill vara riktigt elak. Jag har ganska lätt för att visa och berätta för folk vad jag tycker. Väldigt svårt att låtsas tycka om folk. Jag är också riktigt dålig på att ljuga!
Mina vänner är en stor del av mitt liv och den jag är. Det är de som får mig att må bra och vara glad. HELT ENKELT BÄST!! Skulle ju kunna lägga ut snygga bilder på dem.
Suddig bild på Maja, mig och Melina.
Jag, maja och Olivia, nyår :)
Jag och Elin :D
jag, matilda, olivia, maja och melina!
gillar att bilden blev mindre än alla andra ;)
jag och snyggjohanna! :D
Och självklart jag och snyggemma!
Det var nog allt, kommentera om ni vill veta något mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0