2 0 0 9

Tänkte lägga ut fina bilder från 2009, eftersom jag har haft en hel del trevliga stunder. 
ENJOY!

Okey, vi börjar med sälen i mitten av mars;

Jag och kusin Emma.


snygg-gubbe. Vi bodde i röda huset bakom honom;)


elin ramlade x antal gånger:P


som ni ser:)

våren kom;

och maja gillade det!


och jag med!

Och sommaren;

vi hade det ganska grymt i melinas stuga!


var med elin hos hennes pappa, när vi skulle bada så blev
vi jagade av hästar! hästar=blääää!


Jobbade med syster en hel del nätter, resulterade i
många snygga bilder! HAHA


Ollan var bara allmänt snygg!


snygga brudar en sommarnatt


skolan började & brudarna och jag ägde fett på discot, haha


naww... så söta :)


spex-kortet, haha! :D


Det blev många chillkvällar!


Halloween, jag var en fé, stavas det så?


Olivia, Matilda & jag gjorde typ världens snyggaste
pepparkakshus!


Julafton :D

Nyår;

Taggad.se!


Majis är snygg!


SNYGGING! haha

                                                            
Prisa gud! hahha


Det var några minnen från 2009, ett bra år. Men 2010 kommer bli bättre!


Puusss                                                


Kommentarer
Postat av: olivia

haha fett snygga bilder :D du, 2010 kommer bli grymt! det blir vad man gör det till så ;)

2010-01-05 @ 00:12:16
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: Julia

fett snyggiska va? ;) haha

JA MEN PRECIS! :D

2010-01-05 @ 00:32:51
URL: http://juliagul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0