back to school!

Japp, skola idag!
Det var ju verkligen ingen mjukstart, utan vi har redan ett prov inplanerat och glosor till imorgon, javisst den här terminen kommer bli (Y)!
Vi har iaf ett ganska soft schema, imorgon har vi sovmorgon till klockan 9, femtio minuters extra sömn; JA TACK! Vi har lång lunch imotgon och slutar vi halv tre typ, jag gillart! Och vi har ingen musik på fredagar längre så vi slutar halv ett, schemat är i alla fall femtio gånger bättre än förra terminen.
Annars efter skolan så gick jag ner på stan med olivish och matildish, det var najsbajs! Men nu ska jag lära mig stava några engelska-glosor, så jag har det gjort!
Hörs!


Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0