I just wanna love you

Nu har vi just slängt ut granen i vår familj, det känns sorgligt, jag älskar julgranar! Men samtidigt skönt, om några månader kommer det vara ljust och varmt igen, jag längtar! Sommaren 2010 kommer bli den bästa för jag ska göra den bäst tillsammans med alla vänner jag kommer njuta av varje sekund!
När man börjar tänka på allt som händer det har året blir jag nästan gråtfärdig, jag kommer skiljas från alla klasskompisar och kommer sakna de flesta! Men oavsett allt sorgligt kommer jag ha det bra! Så länge jag har mina vänner som kommer allting lösa sig!
Insåg just att det är en sak som jag verklig skulle vilja bara ta bort från 2010, delete! Men jag ska fokusera på det bra!

Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0