I'm not leaving

TJJJAAAAABBBBBAAA!;D
What's up? I'm trött, men jag har väl inte kommit in i alla nya tider ännu.
vi hade sovmorgon imorse, det var fett najs, även fast vi hade sovmorgon så vaknade jag senare än jag borde ha gjort, vaknade halv nio och börjar fem i nio, det blev lite stressigt men jag hann och det är ju gooooooood! Onsdagar är världens chilldag, börjar fem i nio, har lunch i en timme och en kvart och slutar sen halv tre, inte så pjåkigt! Sen idag har jag faktiskt nördat spotify hela dagen och varit sjukt trött. Men nu ska jag se om jag kan jobba lite på NO arbetet, om jag orkar det vill säga...
Och nu måste min syster ha nappflaskan, haha
Hörs!


Puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0