Nej men kul att träffas igen :D

Haha, där lyckades jag allt med rubriken va? ;)
Jag vet att jag inte är så bra på att blogga men ni är ju inte så bra på  att läsa min blogg så.. jag tycker nog att vi är kvitt.
Om man skulle vara helt ärlig så skriver jag detta inlägg för att Maja bad mig så snällt & man kan ju inte neka Maja!
Skolan är ganska chill, fast det är rätt mycket och göra. Har so prov nästa vecka, men det är ju lugna gatan. Jag har gjort gymnasievalet nu, Sam blev det, det ska nog bli bra det!
Nej men nu ska jag sätta mig med typ 20 engelska meningar att översätta, det är nice på en tisdags eftermiddag.

Puusss


Kommentarer
Postat av: olivia

Äntligen slapp jag läsa "risifrutti" ;) Nice to have you back my dear!

2010-01-26 @ 17:03:02
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: maja

åh vilken snäll vän du är :D

2010-01-26 @ 19:10:17
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0