risifrutti!

haha det var länge sen jag åt en risifrutti, men det gör jag nu, det är nice.

Idag har det bara vart chill, har pluggat franska verb så nu sitter de ganska bra i alla fall & jag nöjer mig så.
Jag älskar onsdagar btw, sovmorgon, lång lunch, slutar ganska tidigt och det är bara bra! Men jag har väldigt svårt att komma upp när vi har sovmorgon, alla har liksom åkt iväg och jobbat eller till skolan då så jag har ingen som tjatar om att jag ska gå upp. Förra veckan vaknade jag 25 minuter innan första lektionen börjat,  inte så bra det.
Men nu vill min mamma förhöra mig på franskan sen ska jag in i duschen, det behövs!;)
Men just det jag är så stolt över att jag, matilda & olivia vann pepparkakshustävlingen,


i know you love our pepparkaka hus! :D haha



Puusss

Kommentarer
Postat av: olivia

haha gal1 snyggt! :D

2010-01-20 @ 22:13:36
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag menart!

2010-01-21 @ 15:42:24
URL: http://juliagul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0