shopping today!

tjoobre!
Dagen har tillbringats med min gullunge Maja! Vi skulle ta tåget så vi var i Norrköping typ halv tolv, men efter cirka en halvtimmes försening så kom vi fram runt tolv. Vi gick till donken och åt på direkten, inte för att vi var hungriga men vi ville ha det överstökat. Sen började shoppingen. Jag har gjort en hel del kap, faktiskt. Det blev iaf en klänning och kavaj på H&M+ några saker till Ewelina! Ett par skor från skopunkten och en kjol och jeansleggins från Monki. Riktigt nöjd! Sen efter ett tag kom även elin och anna, dagen var iaf riktigt lyckad och jag har haft "the best time" ellerhur Maja? :P

Haha nej men nu måste jag vila mina ben och fötter, de värker nämligen.
USCH!!!

Puusss

Kommentarer
Postat av: maja

haha, the best time med kavaj kap ;)

2010-01-05 @ 21:51:52
URL: http://kindmaja.blogg.se/
Postat av: Julia

And we just loooooove kavaj kap! :D haha

2010-01-05 @ 21:59:27
URL: http://juliagul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0