Shopping!

Tänkte att ni ville se vad som handlades igår i Norrköping. Bilderna är ju rätt sugiga för jag tog med webkameran men jag tror ni överlever.


klänning, H&M. 199:-


Kjol, Monki. 75:-


Kavaj, H&M. 199:-


Jeansleggings, Monki. 99:-
(jävlar vad bilden blev sne :P)


Skor, skopunkten. 199:-

Jag måste bara visa klänningen som elin köpte också, hon var så himla fin i den, Maja och jag började fan gråta! Och nej vi är inte så mesiga, klänningen var bara väldigt fin!


Från VILA är den!

nej men nu hörde jag fika & sen blir det pulkaåkning, men jag ska ta det lugnt för jag vill fan inte bli sjuk! Det skulle suga, speciellt när jag ser fram emot fredag!


Puusss


Kommentarer
Postat av: maja

:D



helt sjukt hur söt elin var i sin klänning!

2010-01-06 @ 13:47:23
URL: http://kindmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA, så otroligt fin! :D

2010-01-06 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0