kvällsfunderingar

Goder afton!
Jag sitter och läser modebloggar, och funderar på livets stora frågor. Vilken blandning tänker ni nu, men jag blir så sugen på att ta upp mitt intresse för kläder och mode på riktigt, börja sy kläder. Jag ser många plagg och tänker det där hade jag kunnat sy själv och det skulle ju kunna vara riktigt bra om man vill ha en klänning och man vet exakt hur den ska va, men man hittar den aldrig i en affär, sånna stunder skulle jag vilja sy egna saker, så jag har bestämt att jag ska ta upp mitt intresse för att sy egna saker! Vem vet, i framtiden så kanske alla suktar efter mina kläder, man måste ju få drömma ellerhur?!
Ha en trevlig natt!

Puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0