resfeber

Hahaha jag är en typisk mes som blir helt fnittrig och busig innan man ska någonstans, jag känner nu att det börjar, jag beter mig som en femåring igen. Springer runt och hoppar och sjunger, min familj är rädd, jag brukar kanske inte alltid vara så glad mot mina kära familjemedlemmar ;)
Imorgon ska vi i alla fall till stan och köpa det sista inför resan, jag behöver ett par solglasögon eftersom en viss Frida satte sig på mina ;) Ska även införskaffa mig en bikiniunderdel, jag har tappat mina svarta och de var ändå sugiga eftersom resåren sög, vilket resulterade i att de ramlade hela tiden. INTE OKEJ! Jag vill även ha en långklänning, men vi får se vad budgeten tillåter ;)
Jag ska även träffa mina kära vänner imorgon för sista gången innnan vi åker, kommer sakna alla brudar. Det suger att jag inte hinner säga hejdå till Maja & Emma också. Maja kommer ju hem på natten till onsdag och Emma åker från norrland på onsdag, men vi träffas direkt när jag kommer tillbaka, ellerhur?!
Nej nu tänkte jag sussa, eller kolla på One tree hill.
Puusss

Kommentarer
Postat av: emma

SÅKLARRRT!!!!!!!!

2010-07-21 @ 22:39:57
Postat av: Maja

Långklänning är ett måste:)

2010-07-21 @ 22:58:34
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0