BIOMYS

Hejsan!
Kom hem för ett tag sen, har varit på bio med Johanna, Emma och Gabriella. Vi såg the Last Song! Kan vara den bästa och sorgligaste film jag någonsin sett, jag hade ju sett den innan på internet men som Johanna påpekade är andra gången värre för då vet man vad som händer.  Jag, Johanna, Emma och Gabriella satt nog och grät mest i hela salongen, fyfan så vi såg ut efteråt, inte att leka med! Helt klart en sevärdig film, gud den är grym & grymt sorglig!

Ikväll blire i säng tidigt ska till tandläkaren klockan 8.20 imorgonbitti. HÄÄRLIGT! Sen senare på kvällen blir det träning med Emma & Johanna! Kan behövas för min hälsa!

Vi hörs,

Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0