blandade känslor

Hejsan!
Jag är glad nu, jag vet att de personerna i klassen jag vill ha kontakt med kommer jag ha det! Gud vad det har varit blandade känslor idag, men nu har jag gråtit klart och nu ser jag fram emot en kväll med bästa 9a2!

Släkten är här nu, stora feta släkten, naaat! Vi är typ nio personer och då är det fyra av dom som är min familj ;)
Det har bjudits på pizza & tårta, mums! Jag är även lite rikare & numera ägare till ett Thomas Sabo armband och en liten gullig berlock som föreställer en flip-flop sko :) Det blir snyggt till sommaren! Jag är helnöjd med dagen!
Lite ledsen men vafan som sagt jag kommer inte tappa kontakten med någon som jag inte vill tappa kontakten med!

Puusss

Kommentarer
Postat av: maja

kunde inte sagt det bättre själv jullan! :D

2010-06-12 @ 01:08:57
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0