emma mjörnebrant

Min kära vän bad om ett inlägg i hennes ära och självklart ska hon få det!
Jag saknar henne här i Nyköping, när man är van att träffas varje dag, och jag vill träffa dig varje dag!! Det är grymt att umgås med en människa som man inte bara skratta med utan åt också! Emma det är underbart att du säger så mycket fel för att då har vi alltid något att skratta åt :D
Jag gillar att alla tror att du är så tyst och aldrig säger något elakt, du är en djävul, som mig! Det är något posetivt, man ska kunna säga vad man tycker!
BÄST FÖR DIG ATT JAG FÅR ETT BESÖK NÄR JAG KOMMER HEM!!!!!!

PUUSSS PÅ DIG! :*


GUMMAN, DU ÄR GULLIGARE!



Hittade en snygg bild på mig och emma så jag snodde den från johannas blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅKLART JAG KOMMER!!! :D:D <3

2010-06-29 @ 23:46:16
Postat av: JOHANNA

HÄRLIGT!!! JAG ÄR OXÅ PÅ OM NI VILL HA LITE JEJMYYYYYYYYS

2010-06-29 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0