in my head

Hejsan!
Dagen har varit ganska seg har typ sovit med Emma hela tiden medans johanna lekt med sig själv ;)
Är hos johanna nu, har just spöat henne och Emma på kubb, är man bäst är man! Fick även jordgubbar, mums.

Gårdagen var otroligt mysig, spenderade kvällen med Emma och Johanna. Vi var hos Johanna och lagade tacos, åt jordgubbar och myste. Sen kände vi att vi ville träffa lite roligt folk, så vi drog ut och åkte runt lite, fanns inte så mycket att göra så vi åkte till AnnaSara där också matilda och Amanda var. Jag, Emma och Johanna spöade skiten ur dom, två gånger!!! Det blev lite lamt på slutet så vi åkte hem till mig för lite bodmys. Härlig kväll med mina söta tjejer! :) TACK !

Nu ska Johanna och jag chilla vidare!


Puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0