Just because

God kväll :)
Olivia tyckte att jag skulle skriva fetaste inlägget, så jag ska försöka skrapa ihop det åt min kära vän!
Kan ju börja med att skriva att gårdagen var grym, jag kommer sakna sånna kvällar på Tallås! Dansen var bäst, det var så sjukt varmt och trycket på dansgolvet var högt!
Idag så hade vi en ganska onödig dag, men det har ju de flesta dagarna varit på senaste tiden så. Kom till skolan halv elva, då satte vi igång med skåpstädning, skitkul. Sen kollade vi på bilder tagna från  gruvan och "balen", verkligen charmiga bilder! Sen lunch, blev inget matkrig =( fett besviken! SEN DET ROLIGA, vi kollade på volleyboll, OLIVIA VAR GRYM och hennes hejarklack likaså! 9a1 vann inte mot lärarna, men som sagt olivia var grym!
Morgondagen då, vi ska träffas klockan 9 för lite fika och hejdå kramar, sen bär det iväg till aulan där självaste avslutningen sker. Kommer fällas tårar, jag kommer böla som en liten flicka, men sen ska vi ha ett långt härligt sommarlov innnan gymnasiet! Tack olivia för att du fick mig att inse det!

Bjussar på en steeekig låt från förra sommaren!

Hoppas du blev nöjd olivia! ¨



Puusss

Kommentarer
Postat av: olivia

JAG BLEV FETT NÖJD! Det bästa inlägg du någonsin skrivit flicka lilla! :D och ja, vi ska ha den tyngaste sommaren! <3

2010-06-10 @ 20:48:40
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0