memories

Tja tja!
Nu ska jag skriva ett riktigt tråkigt inlägg, ett sånt ingen vill läsa. Men jag tänker skriva det ändå, ingen intressant läsning utan bara ren fakta!

I onsdags var jag och stekte på djulö beach, det var jättefint väder i början men sen blev det molnigt och jag åkte hem istället. Danne lagade min cykel, vilket behövdes för jag var helt handikappad utan den. På kvällen kom elin hit och vi möttes upp med Johanna och Emma. Kvällen resulterade i myys i en park ( & massa mcdonalds mat ;) ).

Igår så blev det djulö beach istället, för att steka där istället! Johanna, Emma och jag hade bestämt oss för att vara ute tidigt så vi var där vid halv tolv, senare fick vi besök av Filip & AnnaSara. JEJ brände sig lite och är numera lite (läs:ganska) röda! Men vi hoppas på att det röda blir brunt, vad är oddsen, men vi hoppas iaf!  Senare blev det att cykla runt lite i brist på annat att göra, sen åkte vi till sommarens inneställe, min bod! Filip joinade och vi spelade kort tills det var dags att tänka på refrängen.

Idag har jag städat lite i mitt rum, ska fortsätta med det, ska även vara duktig att diska lite åt min kära mor. Har även träffat Maja, vi gick en stund på stan! Sen kommer hela helgen spenderas med elin, vi kommer flytta till hennes nya lya, där jag sedan ska spendera fredag och lördags natten! Kommer nog vara ganska upptagen, men kanske hinner skriva något ;)
 
Som sagt, ett inlägg med massa babbel och inget som är roligt att läsa, men en rolig bild ska ni få i alla fall!

haha erkänn att den var snygg!

Puusss


Kommentarer
Postat av: johanna-grisen-hagström

Du min kära kvinna är alltid snygg!

2010-06-18 @ 23:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0