sista veckan

Godmorgon!
Idag börjar den sista veckan på Tallås, det är sjukt hur fort tiden gått, det känns som igår Maja skrev "tja" vid skåpen och vi började gå runt med varandra i skolan. Det känns som om tiden har runnit ut ur händerna på mig och nu finns ingen tid kvar för alla spontangarv i korridoren med maja och melina. Kommer sakna dom så sjukt mycket, mest dom för det är ni som jag har varit med 24/7 i tre år! Jag kommer aldrig glömma mina utbrott och alla mina skratt, mina pinsamma stunder, alla andras pinsamma stunder. Gud, jag vet att jag inte kommer tappa kontakten med folket, men tre år har vi varit kompisar på Tallås och nu ska vi vara kompisar på olika ställen istället.
Det känns även som det är först nu man lärt känna klassen och jag tycker ju om 9a2, det kommer aldrig finnas någon som våran klass igen!
Idag blir det i alla fall bara chill på lektionerna och film! Det ska bli bra, ska ta vara på sista veckan med klassen, den bästa!

Puusss

Kommentarer
Postat av: maja

jag älskar dig, soulmate <3

2010-06-07 @ 21:25:14
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0