238

chaa chaa bloggen ;)
Godmorgon för min del, men alla är nog inte lika morgontrötta..
Jag har  börjat min dag med porterstek, MUMS!

Igår blev det bara att vara hemma och kolla på mrlodifestivalen, men det var mysigt, kycklingrulle åt jag också, gud vad gott. Pernilla och Jessica gick vidare, jag tycker Jessica kunde ha åkt ut & att alcazar skulle tagit sig till finalen istället. Men men.

Idag ska jag och elin hitta på något, vet dock inte vad, men det spelar inte så stor roll vad vi gör, vi har kul ändå. Men timmen innan vi ska ses ska jag ut i snön, med kusinerna och systrarna & så behöver jag duscha också!
Nu vet ni vad jag ska hålla på med idag.

Puusss

Kommentarer
Postat av: maja

sv; haha ja det är gran canaria, cooolt fan :D

2010-03-07 @ 18:01:45
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0