härligt

Det verkar som alla bloggar hade högre statistik igår, även jag, haha!
Idag var jag hemma från skolan för att jag var allmänt trött & behövde en extradag på helgen, ibland behövar man ju någon sjukdag. Men imorgon ska jag till skolan igen, då blir det läxförhör men det borde ju gå ganska bra, det brukar inte vara så svårt.
Just det mimmi har fått magsjuka också, blää! Jag har inte ens gått in i hennes rum idag för jag är så rädd för att få det, jag har nog spyfobi. Jag gör iaf allt för att slippa det!
Men nu ska jag läsa igenom lite anteckningar på SO:n och bara chilla.

Just det en liten notis till mina vänner; mina gratis sms har gått ut och har inte några pengar på mobilen, så därför har jag inte svarat, sorry!

Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0