Just shout whenever, and I'll be there

hey mina vänner!
Vad har ni för er? Jag sitter och myser i min säng inbäddad i täcke. Myys!
Fredagen har varit chilledill, svenska provet gick okej, lär inte sänka mig iaf, hoppas jag :P haha
Resten av dagen rullade på, på friskvåden körde vi typ konditionstest, det gick ju inge vidare, men jag har aldrig sagt att jag har så bra kondition så..
Sen när jag kom hem satt jag vid datorn och lyssna spotify och tittade på Bella & Tyra show, den var ganska bra, kommer iaf titta på nästa avsnitt. Nu vet ni !

Ikväll eller typ snart ska jag nog med familjen och bowla, ewis har aldrig gjort det så hon är lite sugen. Hehe!

Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0