Bara för majas skull

Hejsan!
Maja bad mig skriva ett inlägg och maja säger man inte nej till! Då blir det stryk, haha :)
Idag har jag varit en duktig dotter och hjälpt mamma storhandla, kuuul ;)
Sen när jag kom hem så somnade jag, så nu borde jag verkligen sitta och plugga men det gör jag inte, får ta tag i det nu!
Sitter och kollar runt på nelly, det är gratis frakt och då vill man ju passa på att hitta något, men bara för att jag letar så hittar jag inte ;)
Aja, nu ska jag faktiskt sätta tänderna i min bilduppgift, fan så snygg min panda blir!
Puusss

Kommentarer
Postat av: maja

svar; haha ja det är den fantastiska bilden ;)

2010-05-25 @ 20:17:36
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0