16.11

Är jag inte ett teknikunder? Jag lyckades installera mojset så att nu kan ni njuta av bilder från de senaste dagarna. hihi
Johannis och Jullis hos olivian en mysig kväll!

Resten av det glada gänget :) PUSS på er!
AnnaSara, jag och det är meningen att johanna ska vara med också ;)
Hohohoh
Syster och knaskusiner på fars dag :D skulle kunna vara syskon alla tre :)
mohaha, don't mess with me!! Glasskrig med ewelina och jag vann! när vi ändå nämner det så vann jag över emma i vattenkrig också, krig är min grej!
Och på tal om ingenting så var jag på vårdcentralen idag för att mina sjuttons exem kom tillbaka. Fick ta ett blodprov för att se om jag har en allergi och har jag det så får jag komma tillbaka för ett stickprov.. Usch hoppas att det inte är något. Eftersom jag levt med mjölkallergi största delen av mitt liv vill jag gärna inte ha någon annan allergi.
Ha en bra dag snyggingar, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0