above the noise

Känns som om jag behöver lite luft, har inte varit ute på hela dagen. Jag är trött och det är skola imorgon, men sen är det bara 6 veckor kvar till jullov, det ska jag klara! Det är också bara sex veckor kvar tills min systers bebis är beräknad, ser fram emot en liten kotte som jag kan leka med.

Jag ska nog plugga lite nu, samhällskunskapsprov på onsdag, har även för mig att vi har franskaläxa tills på tisdag. Ska nog kolla upp det..
Just det, skulle ju få min nya mobil i fredags men icke sa nicke, med min vanliga tur så blev den försenad och nu ska jag få den på torsdag istället, det värsta är att min syster har fått sin så jag blir ju skapligt sugen.
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0