that's what friends are for

Jag känner att min blogg är sjukt tråkig just nu, inga bilder och inget kul. Har bytt telefon med emma så jag har ingen sladd att lägga in bilder med, men det blir det snart ändring på :)
Har varit på stan och fikat med mina kära vänner johanna och emma idag, sen kom även Gabriella. Det var mysigt och kul :)
Sen fick jag lite psykbryt på kvällen och då fick maja ställa upp som min lilla räddare i nöden. Saknar att gå i samma klass som den bruden, alldeles för mycket. Men efter Majas experthjälp är jag som ny igen! Du är för bra gummis <3

Nej antingen bingen, duschen eller matteboken.. Har inte bestämt mig ännu ;)

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: maja

keep smiling, keep shining, knowing you can always count on me! for sure, that's what friends are for! love you <3

2010-10-22 @ 12:15:13
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0