forgive sounds good, forget I'm not sure I could

Här sitter jag i sängen ännu en söndagskväll. Sitter och knaprar på ett äpple, men det var så litet så att jag ska snart hämta ett till. Svenska äpplen är bäst. Nu vet ni!

Idag har jag gått upp vid åtta, vem gör det? Jag åkte iallafall med mamma och köpte nybakat bröd, så det blev en riktigt mumsig frukost. Sen somnade jag igen med frida i sängen, vi om några kan sova. Vad tjock hon börjar bli, det är så sjukt fint att vara gravid tycker jag. Vi har förövrigt umgåtts ganska mycket i helgen syster och jag, det är härligt, blir alltför sällan, speciellt nu när hon blir större för varje gång jag ser henne. Nästa gång ska jag tvinga henne och Tobbe att flytta hit, jag som världens-bästa-blivande-moster kan ju inte ta hand om bebisen ifall den bor i Nyköping. Jag får nog lite hjälp av resten av familjen :)
Resten av min dag är helt ointressant så jag ska inte tråka ut er helt.



Mina dösnygga shorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0